Není pochyb o tom, že dosažení zisku je cílem každého podnikatele. To platí i pro ty malé a střední. Klíčem k tomu je získávání stále nových zákazníků. S tím nám poměrně dost pomáhá propagace. Ta může mít mnoho podob, některé jasné, jiné skrytější. Do této druhé kategorie patří mimo jiné i metodika SEO. O co se jedná?

V podstatě jde o to, aby při zadání určitého slova či výrazu do vyhledávače byla naše webová stránka ve výsledcích na jednom z předních míst. Jak nám to pomůže?

burza2

Předně je zde fakt, že při vyhledávání čehokoliv má většina lidí tendenci kliknout pouze na prvních pár odkazů, které se ve výsledcích objeví. Nikomu se asi nebude chtít projíždět například deset stránek výsledků, zvláště když jsou seřazeny podle relevance.

Čím výše tedy naše internetová stránka ve výsledcích bude, tím více lidí na její odkaz klikne a navštíví ji. A každý z těchto návštěvníků je potenciální zákazník. A čím více jich bude, tím je pravděpodobnější, že si některý z nich něco koupí. Tím vším se nám samozřejmě zvýší zisk.

A jaké tedy SEO služby seolight.cz máme, abychom tohoto cíle dosáhli? Je jich hned několik. Tou první je analýza klíčových slov, kde se zjišťuje, které slovo či fráze jsou v daném oboru nejvíce vyhledávané. Na ty je pak možné cíli další postup.

clanek2

Následovat může úprava webové stránky klienta tak, aby ji jednak vyhledávač zařadil do výsledků, a za druhé aby byla pro potenciální zákazníky uživatelsky co nejpřívětivější. To je také důležité, neboť pokud budou mít problém se zde vyznat, a najít například katalog produktů, pak si s největší pravděpodobností nic nekoupí a raději půjdou jinam.

V neposlední řadě zde máme psaní podpůrných článků. Těch je potřeba napsat větší množství za relativně krátkou dobu. Slouží k tomu, aby přesvědčily vyhledávač, že se jedná o relevantní odkaz.

Je samozřejmé, že to vše něco stojí. Klient tak musí být připraven si za tyto služby zaplatit. Avšak v porovnání se zvýšením zisku je to jen malá investice.